TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

Ízes Italia

Indulás: 2005-01-01

szállások 2008tól
szállások 2008tól : Matteo panziója*** (kis városi hotel Firenzétől délre)

Matteo panziója*** (kis városi hotel Firenzétől délre)

No11 Egy csendes kisváros központjában, csak 10 km Firenzétől, ideális rövid látogatásra, de a Chianti vidék felderítéséhez is. A hotelszobák szépen berendezettek, légkondicionáltak, wifi gratis, a tulaj és családja kedves, az étteremnek van terasza és az árak is teljesen elfogadhatóak. Ami pedig igazán fontos - a sarokról indul a busz Firenzébe fél óránként. Itt is van idegenforgalmi adó

2ágyas szoba reggelivel 65-100euro/éj, a 3ágyas  90-125 euro van 4ágyas 100-150euro

Ez a családi panzio egy hangulatos kis toszkán város főterén van a Chianti részen, Firenzétől délre kb 10 km-re, az autópálya kijáratától csak 6km-re.  Minden helyben van: boltok, parkolók (van ingyenes), templomok és kis üzletek a főtéren, étterem és kávézó a hotel sajátja a földszinten vagy nyáron a hangulatos tetőterasszal. A környező dombokat dús erdők borítják, a domboldalakon főként szőlőtőkék sorait vagy olajfákat láthatunk és Chianti Classico vörösbort meg isteni extra szűz olivaolajat termelnek.

A SZÁLLÁS LEÍRÁSÁT AZ ÚJ WEBOLDALON TALÁLJÁTOK FRISS KÉPEKKEL - KLIKK IDE

Ugyanezen részen található házakhoz, klikk ide

22 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.08.09. 11:55

2014 juliusi mail

Szia Viki!

Két hete jöttünk haza, épp ideje, hogy megint jelentkezzek. :)
Az utolsó két éjszakát Pisaban töltöttük , a hölgy és a fia nagyon kedvesek voltak, kényelmes volt a szállás, tényleg nem panaszkodhatok, de a 2 nap alatt végig csak arról beszélgettünk Tomival, hogy "Matteonál már biztos kinyitott az étterem, már betették a zongorazene kazettát, lassan 11óra, már biztos kint fociznak a gyerekek a piazzán, bezzeg ott háromszor is megkérdezték a reggelinél, hogy milyen kávét kérünk, stb".

Szóval olyan volt, amikor eljöttünk Maettotól, mintha otthonról kellett volna eljönni. :(
Imádtuk a hotelt és a várost is. Az utazás előtt ragaszkodtam ahhoz, hogy találjunk egy kicsi házat valahol vidéken, mindentől távol, de így utólag el sem tudom mondani, milyen hálás vagyok, hogy ezt a hotelt ajánlottad nekünk.

A második nap busszal bementünk Firenzébe. Az úton végig csak bámultam, nem tudtam elhinni, hogy a képeslap toszkán táj tényleg létezik. :) Meg azt sem, hogy a szűk szerpentinen a buszsofőr hogy száguldozik és előre dudál a beláthatatlan kanyarokban. :)

Firenzében bementünk a Dómba..... (a kirándulásaikról az utazok élményei menüben olvashatjátok jobbra fent)

..... Este megvacsoráztunk Matteonál, utána pedig még sétáltunk egy nagyot, pedig alig álltunk a lábunkon. Másnap reggeli után még elmentünk ajándékokat venni és én nagyon nem akartam kijelentkezni. Matteo addigra összekészített nekünk 3 üveg bort és egy üveg olivaolajat. Alig tudtuk becsukni a bőröndünket. :) A hotel éttermében 3 szor vacsoráztunk. Nagyon finom volt minden (a minestrone helyett a ribolita az új kedvencem), nagyon jófej volt a pincér, tetszett neki, hogy bár nem tudok olaszul, mégis mindent megpróbáltam olaszul mondani. :) Ha jól emlékszem, a végszámla az előleggel együtt 500 euro lett, de úgy érzem, az ott töltött idő minden centet megért. Egy negatívum volt, a hülye szúnyogok. A második éjszaka teljesen összecsipkedtek minket, Tomim egyáltalán nem takarózott be, őt teljesen telecsípkedték. A következő éjjel 2 óra körül megébredtünk, mert rengeteg szūnyog zümmögött kórülöttünk. Úgyhogy az éjszaka közepén nekialltunk törölközővel vadaszni. Vagy 30 szúnyogot elkaptunk. Másnap ki
2013.03.18. 12:16

2013 marc 18 email

Kedves Viki!

Nem tudok eléggé hálás lenni a segítségedért! Nagyon jól éreztük magunkat és ez nagyrészt annak köszönhető, hogy a szálláson olyan meleg fogadtatásban volt részünk , amit elmesélni is nehéz. Ott tartózkodásunk ideje alatt olyan "védő-burkot" kaptunk magunk köré, ami csak kevés turistának adatik.
Matteo hétközben elfoglalt volt, így vele csak szombaton sikerült többet beszélgetni, de Giuseppe, Martina és Paolo folyamatosan figyelte minden rezdülésünket. A férfiak különösen megkedvelték Giuseppe-t.
Nagyon jó borkóstolót tartott nekünk Marco a bagnolo-i pincészetében. A nála töltött 2 óra számomra elrepült.
Matteo-ék étterme pedig minden nap valamilyen tradicionális toszkán étellel lepett meg minket.
Nagyon szép napjaink voltak!
Mindenkinek aki felétek jár ajánlani fogom őket, téged és Kingát.

Sokszor akartam sms-t írni neked, arról, hogy mennyire jól érezzük magunkat, de szerencsétlenségemre, mindig kocsiból. Így a kanyargós utak és a fókuszpont-vesztés megtették a hatásukat. :)
Remélem a családoddal minden rendben és nem akadtak el a hóban miközben hozzád igyekeztek!?
Még egyszer mindent köszönök és ha bármiben tudok segíteni keress bátran!
Minden jót neked!
Krisztina
2013.03.18. 12:13

2012 szept 24 email

Szia Viki!

Szeretném megköszönni a segítségedet, nagyban megkönnyítette utazásunkat. Nagyon sok szépet láttunk, és jól éreztük magunkat.

Köszi, még egyszer.

üdv: andris

2013.03.18. 12:07

2012 szept 26 email

Szia!

Igazából rövid leszek, lényegében a szállásokkal nem volt gond. Elsőre a Matteo hoteljében voltunk. A család baromi kedves, Matteót imádtuk, némi úti tanáccsal is ellátott, az külön jó, hogy buszmenetrend, buszjegy is beszerezhető náluk. A szoba tip-top, tiszta. A két észrevétel, hogy jelenleg nem tudtak parkolóhelyet biztosítani, de a szomszédos téren volt ingyenes parkolási lehetőség. A másik kajákkal kapcsolatos, lehet, hogy csak az én kekecségem (mint hobbi gasztroblogger:-)). Az egyik a reggeli, furi volt, hogy a sajtok egyik hazájában reggelire csomagolt lapka és kockasajt közül lehet választani, de ez nyilván árfekvés függvénye. A másik, Matteóék étterme a tetőn. Egyszer vacsiztunk náluk, nem mondom, hogy csúcskategória, a számlát a szobához csapattuk, kicsit vastagon fogott a ceruzájuk, de egyébként tényleg annyira kedvesek voltak, hogy nem feszegettem a kérdést.

A másik Lucca, Caterina.........

Végül Riomaggiorét is bevállaltuk, sajnos hosszas keresgélés után sem találtam a neten hajómenetrendet. Ennek ellenére La Speziában kezdtünk, de olyan ritkás volt a hajóközlekedés, hogy kocsival kockáztattuk meg. Pár perc várakozás után lett szabad hely a városszéli parkolóban, valószínűleg ez nyáron nem járható út. A blogra később majd gondolom hosszas, többrészes beszámolót írok, majd elküldöm a linket, ha érdekel, kukkants bele.
Köszi még1x mindent.
R. Tamás és Nikola

2013.03.18. 12:04

aug 15 email

szia,

megérkeztünk, be is rúgtunk -:))))))  szóval az autópálya lehajtó nem létezik (certosa), már óriás betűkkel Impruneta van kitáblázva (vettem- a szerk)

a hotel szuper, a tulaj nagyon kedves és a grappája is elég erős, szóval minden OK.

nagyon köszönöm a segítséget

Gábor

aug 16 email

szia,
a mai napunk is szuper volt, reggeli után buszoztunk és egész nap gyönyörködtünk a városban (+ Uffizi). 6 körül visszajöttünk és kicsit pihentünk, és fél 9-kor beültünk a kocsiba és visszamentünk megnézni, hogy milyen este a belváros.. Szuper ötlet volt :-)))))

viszont egy fontos kérdés: átveetük az Uffiziben a jegyeket, aláírtam valami papírt, de nem kellett fizetnem.... nem gondolom, hogy ez normális...
szerinted mi történt? (sztrájk volt, a szerk)

köszi
Gábor

2013.03.18. 12:01

2012 juli 17 email részlete (több helyen szálltak meg

Szia Viki!

Elnézést, hogy csak most válaszolok, de hazafelé még
meghosszabbítottuk a szabadságot, és a Balatonnál töltjük a nyár
további részét. A szabadság pedig nekem azt is jelenti, hogy csak
ritkán nézem az e-maileket. (a gyerekeimmel ellentétben az én
korosztályom már nem netfüggő).....
....Matteo panziója is az volt, amit vártunk, egy bájos falucska,
tökéletes helyen egy firenzei látogatáshoz, isteni vacsorával, kedves
emberekkel.

Köszönjük a segítséget,

Szia:

K. Zsuzsa
2013.03.18. 11:57

2012 juni 20 email

Viki,

A kirándulásunk kitűnően sikerült.

Köszönöm szépen a segítségedet.

Mindenképpen a barátainknak és az ismerőseinknek fogjuk ajánlani Toszkánát és természetesen a Te honlapodat és szolgáltatásaidat.

Berci

2012.07.04. 23:07

2012 juli4 email

Kedves Viki,

nagyon röstellem magam, hogy mostanáig nem jelentkeztem, de onnantól , hogy hazajöttünk Firenzéből, szinte alig volt szusszanásnyi időm.

Az út fantasztikusan sikerült, bár az időjárás nem volt mindig velünk, Firenzében nagyon eláztunk, a Chianti-völgyet köd-és esőfelhőben élveztük végig.

Matteoékról pedig szintén csak áradozni tudok, sok magyar vendéglátó tanulhatna tőlük vendégszeretetet, alázatot, kedvességet.

Nagyon reméljük, hogy minél hamarabb vissza tudunk menni, mert az a 4 nap iszonyatosan kevés erre a csodálatos vidékre!

köszönjük, üdv, Vera

2012.05.31. 21:05

2012 maj 30 email:

Szia  Viki!

Bocs, hogy csak most írok, szerencsésen hazaértünk. Nagyon klassz volt minden, a szállás szép és tiszta és nem mellesleg mindenki nagyon kedves volt! :-) Még egyszer köszönünk szépen mindent, a sok segítséget, így minden sokkal egyszerűbb volt.
Szép napot!

Kriszti

2012.05.05. 16:41

máj 12 email

Szia Viki!

Nagyon szepen koszonjuk a sok segitseget, minden siman ment!
Matteoek csaladi szolgaltatasa minden igenyunket kielegitette, nagyon aranyos emberek. Foleg a mammanak van nagyon jo humora:-) A város tokeletes volt a csillagturazashoz!
Eszmeletlen sok helyen voltunk, tobb, mint 1000 km-t mentunk autoval.
Az abszolut kedvencek Radda in Chianti, a Meleto kastely, Volpaia teraszos etterme es San Gimignano voltak.

A honlapodat es Matteoekat mar ajanlottam a kollegaimnak. Mi is allando visszaterok szeretnenk lenni Toscanaba.

Üdvözlettel:

P. Zsolt
2012.05.01. 09:35

2012 máj1 email

Kedves Viki!
Fantasztikusan éreztük magunkat,Toszkána tényleg gyönyörű.Mateoék borzasztóan kedvesek,mindennel megvoltunk elégedve.Köszönjük szépen!
Anita és Iván
2011.08.30. 10:19

Szia Viki,

Köszönjük a segítséget a szállásunk megszervezéséhez. A toscanai utazásunk nagyon jól sikerült és az alábbi helyekre jutottunk el és sikerült megnéznünk

Firenze

Pisa, Lucca

Santuria, Sorano, Pitigliano, Sovana

San Gimignano, Volterra

Castigliano del Lago (tudjuk, hogy ez nem Toszkána, de nagyon szép hely)

Cortona és igazán látványos beefsteak fesztivál

Siena és a felejthetetlen Palio lóverseny

Az szállás - Matteo panziója*** (kis városi hotel Firenzétől délre) - szuper volt!  Matteoék rendkívül barátságos, segítőkész emberek, szívesen gondolunk rájuk. A szállás is kifogástalan volt: szép, tiszta és nagyon toszkánás. Csak ajánlani tudjuk mindenkinek!

Üdvözlettel, Kati  és Tamás

2011.07.18. 18:56

2010 szept 23

Szia!
Megérkeztünk, nagyon kellemesen és rengeteg látnivalóval telt el -természetesen rendkívül gyorsan -a toscan és máshol tett látogatásunk napjai. Matteoék rendkívül barátságos, segítőkész emberek, szívesen gondolunk rájuk. (A benzinmizéria idején Firenzében voltunk, az autónk náluk az udvaron. Másnap indulnunk kellett a következő szálláshelyre. Megkértük őket arra a nagy szívességre, hogy tankolják meg az autót, és megtették.)
Neked is kösz az üzenetet ezzel kapcsolatban.

Minden jót: Ági
2011.07.18. 18:50

2010 juli 29 email

Kedves Viki!

Tegnap este érkeztünk haza Toszkánából! Szenzációs volt, már ma vissza is mennénk!

Az városi szállás és a másik agriturismo is szuper volt! A vendéglátók nagyon kedvesek és barátságosak voltak, a szállás is kifogástalan volt: szép, tiszta és nagyon toszkánás. Csak ajánlani tudjuk mindenkinek!

Firenzében  sikerült gyorsan bejutnunk az Uffizibe hála Neked!

Ami legjobban tetszett San Gimignano és környéke, Cortona, Siena, Volterra.... meg a táj... főleg a Chianti.

Pisa kicsit csalódás volt ... 3 napot voltunk, de egy délután is bőven elég lett volna, azért jó volt, mert lementünk a tengerhez.

Szóval nagyon-nagyon köszönjük a segítségedet!!!!!!!! Még majd biztos élünk vele!!!

Üdvözlettel:
V. Tibor és felesége

2011.07.18. 18:47

2010 juni 3 email

Kedves Viki !

Megjöttünk, minden rendben volt, nagyon köszönjük a segítségedet.
B. Csaba
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre