TOSZKÁNA MÁNIA - Toszkana egy helyi szemével nézve - Toscana

Múzeumok  helyi küzlekedés Szállások Programok Toszkán Tengerpart     Szálláslista

Jótanácsok

szállások 2010től
szállások 2010től : Monika apartmanháza***

Monika apartmanháza***

Volterra és a Cecina között, a tengerpartól alig 20km-re található ez az új,igényes apartmanház 5 apartmannal, rusztikus berendezéssel, légkondival is és az árak igen kedvezőek. A kert fantasztikusan rendezett, van medence és parkoló az autóknak, ideális kiránduláskohoz de a tengerparti nyaraláshoz is.

heti árak: 2főre 390-630 euro, kéthálós apartmanok 4 főre 450-710 euro

Volterrától a tenger felé alig 20km-rel a Cecina előtt taláható ez az apartmanház egy domtetőn, melyet Monika és családja vezet, a szülei laknak itt helyben. A közelben hangulatos kis falvak vannak mint Montescudiao, Guardistallo, Riparbella de ideális a fekvése a nagyobb toszkán városok felé is. A toszkán tengerpartokról az azonos nevű menüben olvashattok, klikk ide.

A tulajdonos és családja a medencékkel és tisztán tartásukkal foglalkozó kis céget vezet, emelett két éve újították fel az épületeket és építették a medencét is. A jellegzetes kőépületekre mélypiros spaletták kerültek, a kertben rozmaring és levendulabokrok, leander van a kis ösvények mellett és nagy füves területek.

spiaggia bianca Cecina strandja

A bejárattal szemben van az lenti épület 3 apartmannal, felette a medence gazebbokkal, jobbra a szép ciprusos út felvezet a fenti épülethez, ahol 2 nagyobb apartman található. A két kisebb apartmanból csak az egyik foglalható, ez kb 45m2es és van egy hálószoba 2 főre, esetleg pótágyazhatóak egy gyereknek. A 3 nagyobb apartman kb 55m2es és itt két hálószoba van, az egyik franciágyas, a másikban két külön ágy van, de ezek összetolhatók. Mindegyik apartman földszinti, nagy dupla bejárati ajtajuk van és elöl egy terasz kinti asztallal és székekkel, a hátsó ajtón pedig egy kiskertbe lehet kilépni ahol kinti vízcsap és teregető is van. Mindegyiknél az étkezőbe lehet belépni a főbejáraton, ahol a konyhapult és hűtő található, esetleg egy plusz dívány és egy Tv külföldi adókkal. Oldalt van a fürdőszoba zuhanykabinnal, wc-vel, mosdókagylóval és bidetvel. A burkolatok és a tető mindenhol új, bár a szokásos toszkán fagerendákkal, rusztikusan bútorozzottak és van légkondicináló is (külön fizetendő ha valaki használja).

[widgetkit id=149]

Az egyik irányban Volterrába és azon át Sienába a másik irányban a tengerre lehet jutni Cecinába, az úton több jónevű, teraszos vidéki étterem is található, kedvencem a 'Verde Oasi'. Vásárláshoz mindegyik irányban alig pár km-re találhatók olyan falvak ahol kávézó, étterem, boltok, posta és bank is van. Ebben az apartmanházban is kötelező a 7 éjszakás turnus és ragaszkodnak a szombati érkezéshez is főszezonban. A tulajdonos vagyis Mónika várja a vendégeket, szinte csak olaszul beszél, de szülei az egyik kis apartmanban laknak, tehát mindig kéznél vannak.

egyéb: Csak pár éve nyitottak még minden teljesen új, a kert és medence különösen gondozott, tiszta, a konyhában pl igazi kőpult van, de a berendezés nem mindenhol egységes stílusú. A kertből és medencétől a jellegzetes toszkán dombokra látni ciprusokkal, erdőkkel, de a domb alján van pár ipari csarnok. Mivel az egyikben pékség működik kényelmes pár perces sétával minden reggel friss kenyérhez és pékáruhoz lehet jutni. A tulajok nagyon kedvesek, helyben lakik Monika anyukája de csak olaszul beszélnek. 2014es újdosnág hogy van internet helyben, ingyen.

A SZÁLLÁS ÁRAIT AZ ÚJ WEBOLDALON TALÁLJÁTOK FRISS KÉPEKKEL - KLIKK IDE

Ugyanezen részen található házakhoz, klikk ide

16 hozzászólás
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások
2014.07.29. 01:03
2014es utazó - nettel kapcsoaltban
Szia,

Megkérdeztem utazás előtt Monicától emailen, rögtön válaszolt, igen van wifi...
Valóban működött, azonban elég lassú volt. Persze ez relatív. Szóval  alap dolgokra tökéletes.
Egyebként nagyon jól éreztük magunkat, külön meglepetés volt, hogy csak mi voltunk a dombtetőn, na meg a háziak, akikkel időnként szót váltottunk.
Volterrra kihagyhatatlan és közel van, Pisa és Livorno fért még bele, bár ezeken a helyeken is jártunk már korábban, de nem három gyerekkel. Napirendünk fél nap otthon medencével, utána vagy város vagy tengerpart (Baratti, Follonica és Cecinától északra, de nem emlékeszem a helyre pontosan). Gyerekekkel nem habzsoljuk a turista célpontokat...
A ház alatt a "zona  industriale" teljesen kihalt... de Ponteginoriban minden kapható, ha valami sürgősen kellhet.

Reméljük legkésőbb jövőre ismét megyünk.

Köszönjük a segítségedet!

Üdv: Zoli
2014.06.03. 11:57
2014 május végiek

Szia Viki!

Bár személyesen sajnos nem találkoztunk ( remélem még visszatérünk Toszkánába és akkor majd az is összejön), de nagyon örülök, hogy így neten keresztül megismertelek és rátaláltam a honlapodra ( már nagyon sok ismerősömnek továbbítottam is az infót, hogy milyen nagyszerű honlapra bukkantam Toszkánával kapcsolatban ).

Nagyon jól sikerült az a rövidke 6 nap, amit ott töltöttünk. Sok helyre eljutottunk, Volterra ( egyik kedvencem lett, Saline di Volterrában pedig szuper reggelizőhelyre bukkantunk ), San Gimignano, Siena. Cinque Terre - Riomaggioreban letettük az autót és vonatra vettünk napijegyet 12 euróért, így akármikor le és felszállhattunk, kaptunk menetrendet, megnéztük mind az 5 falut, gyönyörű hely! Vinciben, Pisában is voltunk....
Elba szigetére is átkompoztunk. Végigkérdeztük a hajótársaságokat, 4 felnőtt + 1 kocsi az egyiknél 169, a másiknál 155, végül a Blue Navy-nél 145 euró volt....

Szállásunk ( Monika apartmanháza ) nagyon gyönyörű volt! Kedvesek voltak! Két apróbb hiányosság: wifi-kódot kiírhatnák valahova, mert a bácsika és Monika anyukája nem értette, hogy mit akarunk, pedig már a telefonunkat is mutogattuk nekik, erre ők is mutogatták, hogy nekik van net rajta. A másik pedig, hogy borzasztó kicsi a zuhanyfülke, párom közel két méter magas, és hát elég vicces volt, ahogy zuhanyzott, abban a csöpp fülkében.

Nagyon köszönöm a segítségedet!
Remélem még visszatérünk valamikor és még más helyeket is fel tudunk fedezni!

További sok sikert!

Üdvözlettel: F. Krisztina
2014.02.10. 11:46

a lenti email 4. része

....Kedves vendégszerető kiszolgálással, aminek érdekessége, hogy a pultnál kell leadni a rendelést, névre szóló cetlikre írják fel,  és a vendégek számától függően önkiszolgálás vagy felszolgálás van. Mi beleszerettünk.
Kipróbáltuk az Oasi Verdét is 2x, köszi az ötletet! Náluk nagyon finom toszkán pirítósokat ettünk, és talán ott volt a legjobb spagetti.

Vásárlás: szinte mindent megkaptunk a kicsi boltban a faluban, vagy útközben a városokban a valamelyik supermercatóban. Utolsó nap este fel akartunk készülni a hazaútra és az otthoni napokra, hogy legyen egy kis Itália odahaza is. Volterra felé Salinéban vettünk oliva olajat és bort egy helyi termelőtől a boltjában (sajnos présekhez, pincékhez nem jutottunk el), Volterrában a Coop-ban bevásároltunk minden egyéb mást (tészták, Baci csoki, mozarella dobozban stb., sonkák,  és igen, májkrém, sajnos elkövettem egy végzetes hibát, csak egy dobozzal tettem a kosárba...) Mivel hajtóvadászatot indítottunk a Mohito Soda miatt, így aztán Cecinában is megkerestük a Spart, mert korábban egy Sparban kaptunk, de sajnos itt nem volt, így kénytelenek voltunk az ottani Coopot is megkeresni, ami egyáltalán nem volt könnyű, és már-már letettünk róla, de meglett: hát ez volt a legnagyobb áruház, amit ott láttunk Olaszországban, minden kapható volt, persze Mohito Soda nem... Így csak Lemon Soda készletet tudtunk felhalmozni. Azért friss lasagne tésztát még sikerült vennem - hűtőtáskában hazaszállítottuk. Itt volt az önkiszolgálós fizetős rendszer, amit csodálkozva néztünk - érdekes.

Írhatnék még sok másról is, próbáltam a praktikus oldaláról megközelíteni a leírást, ami végül jó hosszú lett. Remélem, ezzel mi is tudunk Neked segíteni, viszonzásképpen. (Annyit kérnék, hogy ha felhasználod valahol, a teljes nevemet inkább ne, köszi!)

Köszönettel mindenért és üdv,

Mária

2014.02.08. 12:49

a lenti email 3. befejező része

... kár volt a közel 40 fokban felsétálni a domboldalon emiatt... A Napoleon di San Martino kihagyhatatlan, és izgalmas volt átvenni a történelmet, megbeszélni, és látni a helyet, ahová "száműzték" Napóleont. Fürdésre a Marina di Campo  strandját néztük ki (fizetős napágyak és napernyő, talán 16 euró volt a 2 ágy - de nem volt teltház, annyit használtál, amennyit akartál), hatalmas hullámokban ugráltunk a tengerben, homokos tengerparton.
További strandolások: Cecina - fekete homokos és kavicsos strandja, itt csak futólag voltunk egy szintén esti fürdőzésre. Persze a legszebb tengerpart a Vada és Rosignano Solvay közti fehér homokos strand volt, amihez az útleírásod alapján találtunk oda.  Elképesztő, hogy milyen ott a homok! Volt parkoló is, ami fizetős, némi gyaloglás után (5-10 perc?) jutottunk le a strandra, már az úton tele volt árusokkal, akik aztán a parton is állandóan jöttek a portékáikkal. Szabad strand, de lehet bérelni széket és napernyőt, mi  a magunkkal vitt árnyékolóban húztuk meg magunkat, itt nincsenek fák, viszont nagyon erős a napsugárzás, a naptejen kívül praktikus az uv-szűrős póló, és állandóan fújt a szél. Van büfé, wc, öltöző (ingyen), zuhanyzó (50 cent/zseton), mosdó egy csappal (szintén ingyen), kell is, mert az apró fehér homoktól és a sótól meg kell szabadulni.

Étkezések: Ahol jártunk, ott ettünk, mindig kinéztünk egy szimpatikusnak tűnő helyet. Sajnos tipikus trattoriaba nem jutottunk el, valahogy mindig a szieszta-időben került sor az ebédre, estére pedig már elfáradván nem volt kedvünk keresgélni, vagy otthon ettünk, vagy a szálláshoz közeli kis étteremben. Ám mindenhol volt valami kihagyhatatlan, legyen az étel, ital, felszolgáló, tulajdonos. Mindenütt kipróbáltuk a ház borát, vagy a limonádét, nem kellett csalódni egyszer sem. Gyerekeink nagy kedvence a Lemon Soda lett:) Többségében volt wifi az éttermekben, kódot kaptak a vendégek, ezt pedig nem is kellett külön kérni, amint meglátták a telefont a kezünkben, már mondták is a jelszót. Nekünk ez fontos volt, sok infót a netről gyűjtöttünk be pl. a másnapi programokhoz. És visszatérve arra bizonyos kis étteremre: Ponteginorit elhagyva Volterra felé az út mentén: a La Baracchina, elsőre egy nagyon egyszerűnek tűnő kis étterem, bár a színültig telt nagy parkoló azért árulkodó jel volt. Gyakori vendéggé váltunk esténként, a harmadik alkalommal már név szerint szólítottak és kb. fele annyit fizettünk, mint legelőször (ami szintén nem volt sok): törzsvendégek lettünk. Nagyon finom ételek voltak, kitűnő a pizzájuk (amit 21.30-ig lehet rendelni, mi bizony többször 21.25-kor estünk be, de sosem fintorogtak emiatt), a steak a húsra már jócskán kiéhezett fiaink szerint kitűnő volt, a sonkák a pultban készen álltak a sárgadinnye-sonka variációhoz, hatalmas vágódeszkákon tálalták a toszkán specialitásokat.
 folyt köv

2014.02.08. 12:36

a lenti email 2 . része, vagyis folytatása

.....A lenti üzemek közül a pékség augusztusban nem működik, viszont a faluban lévő kis bolt fantasztikus friss áruval (kenyér, sajtok, mozarella, sonka, zöldség, gyümölcs) ellátott, tipikus olasz kiszolgálással. Nem tudunk olaszul, de mindenhol sikerült a felszedett olasz alapszavakkal és az angollal megértetni és megérteni mindent.

Az egy hét alatt az előzetes terveinknek megfelelően eljutottunk ezekre a helyekre: San Gimignano, Siena, Firenze, Pisa, Vinci, Elba-szigete, Volterra csak átutazóban, de többször is. Egytől egyig lenyűgöző épületekkel, hangulattal. Firenzében, bár mindenki azt javasolta, hogy az Uffizit hagyjuk ki, ha csak egy napot szánunk a városra, azért megnéztük. Még itthonról foglaltunk jegyet, délutánra, hogy a hosszas sorban állást elkerüljük - és ez be is jött. Tehát előzetes foglalásnál külön pénztár van, 5 perc alatt a jegyhez jutottunk (jó tudni, hogy bár gyerekeknek ingyenes, a foglalás mégis  4 euró - hiába, az idő, pénz) - erről írtam a muzeumok menüpontban, a szerk., majd a jegyvásárlást követően beálltunk a bejárati sorba, ami kb. 10 perces volt. Tehát szó sem volt több órás várakozásról, pedig hatalmas turistatömeg volt Firenzében, a képtár körül is, bent is, de flottul ment így az előzetes foglalással, délutáni időponttal a bejutás. Nem árt tudni, hogy átépítés alatt vannak a kiállítótermek, így sok közülük nincs nyitva, ideiglenesen (?), máshová vannak áttéve a képek. Pisában is, ha fel akartok menni a toronyba, érdemes már érkezéskor megvenni a jegyet (kombinált jegyek is vannak), néhány órával későbbi időpontra lehet így kapni, az alatt pedig megnézhettek minden mást, és még egy ebéd is belefér - ez is ott van Pisa leírásánál - a szerk. A városnézés után hazafelé megálltunk a tengerparton egy gyors fürdésre Calambrone-ban (Tirrenia, a szerk). Mivel 7 után érkeztünk, a strandot már zárták, takarították, de tippként jól jöhet: belépőt már nem szedtek, viszont azért ránk szóltak, hogy ez itt ám fizetős (igaz, fizetni már nem tudunk:) - lubickoltunk egy jót, és még le is tudtunk zuhanyozni. Sőt, ha nagyon pofátlanok lettünk volna, akkor egyébként a szálloda lakóinak fenntartott zuhanyzókat is használhattuk volna, az otthagyott tusfürdőkkel, samponokkal együtt, de nem voltunk azok, csak gyorsan átöltöztünk ott mi lányok:))) Ez egy igazán szép strand, maga a város klasszikus tengerparti nyaraló hangulattal, pálmafákkal. Bár véletlenül cseppentünk oda, kár lett volna kihagyni.

Elba szigetre komppal mentünk át Piombinóból Portoferraioba, némi hezitálás után autóval, ami bár nem olcsó, ám praktikus. Így szinte az egész szigetet körbeautóztuk. A kompra előző nap interneten foglaltunk jegyet, nehogy lemaradjunk, fizettük is bankkártyával (Elba és a szigetek menüpont balra- a szerk), a helyi pénztárban pedig érkezéskor kinyomtatták nekünk a jegyet, azzal tudtunk felmenni a hajóra, amely mindkét irányba egy nagyon kényelmes és jól felszerelt komp volt, külön nagy játszóházzal a gyerekeknek. A Palazzina Dei Mulini nem volt látogatható csak csoportok számára, így csak kívülről tudtuk megnézni, őszintén,
2013.08.22. 18:27
2013 aug email:

Kedves Viki!

Augusztusban voltunk családunkkal (2 felnőtt, 3 gyerek) Toszkánában, Monikánál laktunk. Köszönet a foglalásért, az ügyintézésért, minden rendben volt. (A férjem, Péter foglalta és levelezett Veled.) Gondoltam, pár dolgot megírok Neked, hogy miket tapasztaltunk, hogy hasznosíthasd a friss tapasztalatokat.

Nagyon vártuk már az utazást, sokat készültünk rá, a Te honlapodnak is köszönhetően rengeteg információt begyűjtöttünk. Mivel a gyerekek már akkorák (17, 12, 9 évesek), hogy komolyabb programokat is csinálhatunk együtt, városnézésre és műemlékek látogatására fektettük a hangsúlyt. Az első 4 éjszakát Padovában töltöttük egy szállodában, .....

Az 5. napon elindultunk Toszkána felé, útba ejtve Bolognát. Az autópályán volt baleset, ezért torlódás is, de nagyon jól informálták az autósokat a kijelző táblákon.... Az autózások során teljesen lenyűgözött bennünket a táj, a gyönyörű hegyek, és a kisebb-nagyobb várak szinte minden hegytetőn.

Toszkánában Monika Apartmanházában laktunk (Volterra közelében, Cecinához legközelebb.) Tudatosan választottuk, hogy csendes, nyugodt helyen legyen a szállásunk (tökéletes választás ebből a szempontból), medencével, és mivel autóval voltunk, a kb. 20 kilométer távolság a tengerparttól épp belefért a napi utazgatásba, hisz nem egy eleve tengerparti nyaralásra, hanem városok látogatására készültünk. A szállás: az előzetes információknak pont megfelelt, és könnyen megtaláltuk az útleírás alapján.
Monikával nem találkoztunk, édesanyjával és az ő párjával igen (aki valóban tud angolul, legalábbis a legfontosabbakat el tudta mondani), de a néni is jól megérteti magát, rutinosan az (okos)telefonos fordítást javasolta, hogy úgy értekezzünk:)
A kert nagyon szépen gondozott, látszik, hogy sok munka van benne, de a kis zöldséges és fűszeres rész már nincs meg. A medence is klassz volt, rajtunk kívül mást nem láttunk fürödni benne:))) Jól esett este csobbanni az egész napos kirándulások végén, bár elvileg csak este 7-ig lehetett volna használni, nem zavartak ki belőle 8-kor sem.

&n

2013.08.07. 13:58

2013 aug

Szia Viki!

Köszönjük szépen a segitségedet a toscan nyaralásunkhoz. Mónika apartman háza igényes volt és jól tudtunk mindenfelé kirárndulni az elhelyezkedése miatt. Az oldaladról isteni tippeket kaptunk, hogy merre érdemes nézelődnünk és hol találunk  szép tengerpartokat.
Biztos, hogy még visszatérünk a jövőben Toscanába!
További kellemes nyarat kívánunk Neked:
P. Adrienn és S. Attila
2012.08.22. 18:28

2012 aug22 email

Szia Viki,

Szerencsésen hazaértünk. Köszönünk szépen mindent, nagyon jól sikerült a nyaralás. A szállások ár-érték arányban kiválóak voltak.  A tulajdonosok pedig nagyon-nagyon kedvesek!!

Ha beszélsz velük tolmácsold nekik légyszi az elégedésünket (bár szóban sokszor elmondtam nekik)!

Nem utolsó sorban neked is hálásak vagyunk a szervezésért, és a kinti kommunikációért! Biztosan beszélünk még nyaralás ügyben!

Ciao!

Sz. Gabor

2012.05.10. 23:56

2012 máj 10 email

Kedves Viki!

Szeretnénk Neked megköszönni a sok segítséget, szuper jól éreztük magunkat!!!

Nagyon kedvesek voltak Monika szülei, sajnos csak keveset tudtunk beszélgetni a bácsi alap angol és a mi szinte zéró olasz tudásunkkal, de így sem volt gond. Egyik este elvittek minket egy kicsit autóval megmutatni a környéket illetve Cecina tengerparti korzóját, ami tényleg kedves gesztus volt tőlük.  Végül az idő is megjavult – szerintem visszatérünk még! :-)

Szép napot Neked!

Ciao,

2011.12.09. 14:55

dec 8 email

Szia!

NAGYON SZUPER VOLT!!!!!!!

A szállás nagyon jó volt, kedves volt a néni, na és a barátja is, de Mónikával is találkoztunk!
Jó tudni, hogy a "Bácsi" valamit beszél angolul, így azért lehet velük kommunikálni!
Nagyon sok helyre elmentünk, még Elba szigetére is, úgyhogy élményekkel gazdagon tértünk haza.
Szándékunkban áll visszatérni, már a szüleimet is "fűröm", mert ezt látniuk kell!

Nem utolsó sorban nagyon szeretnénk megköszönni NEKED mindent, a segítséget, az ügyintézést MINDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Köszönjük és már több barátunknak is ajánlottalak, ha nem baj!

Évi és a többiek
2011.12.09. 11:58

dec7 email

Szia Viki!
Örülök, hogy írtál, már néhányszor neki készültem az "élménybeszámolónak," a leveled most nagyszerű apropó, hogy végre írjak. Naggggyon-naggggyon jól éreztük magunkat. A szállás fantasztikus volt, tiszta, jól felszerelve, a háziak tünemény emberek, a kommunikáció is hellyel közzel működött. Ez persze a mi "kissé hiányos" olasz nyelvtudásunknak köszönhető! Toszkána gyönyörű, mi nagyon jól boldogultunk, megtaláltuk a jó strandokat (a spiaggia bianca is megvolt :-)), jártunk Sziénában, San Giminganoban, Volterrában, Pisaban és megtaláltuk a jó vásárlási lehetőségeket is. Aztán felfelé vettük az irányt Genova felé, mert a testvéremék Andorában nyaraltak. A tengerparton mentünk végig, amíg lehetett, aztán kicsit fel a hegyekbe, majd autópályára és hát felejthetetlen emlék. Nagyon tetszett La Spezia, igaz csak keresztül mentünk, de azt láttam, hogy a Cinque Terre is arra van.(Jól érzékeltem?) Szerintem a következő úticél az a rész lesz. Akkor majd mindenképpen jelentkezem újra.
Viki a barátaim ismerőseim között mindenkinek ajánlom Toszkánát, és átadom az elérhetőségedet. Gondolom keresenik fognak, aki elhatározza magát. Fogok küldeni neked egy közös fotót az otthoni gépemről, ami a másik magyar családdal és a házigazdákkal készült.
Mindent köszönünk és jelentkezem, ha újra megyünk. Ciao Kriszta
2011.12.09. 10:51

dec5 email

Szia,bocs,hogy eddig nem irtam.
Fantasztikus volt,szuper,ami a legjobban tetszett Calidario,nem volt messze Monikatol,kb.40 perc autout,erdekes volt Saturnia,igaz kicsit mesze volt kb masfel ora.Nagyon szep volt Monikanal is, aki szereti a csendet es a nyugalmat nagyon ajanlom.Nagyon fimon kenyereket lehet venni,nagyon edes a paradicsom es en nagyon szerettem az articsokat amit elkeszitve vettunk az elelmiszeruzletben.Kostoltunk szarvasgombas kremet is,hogy ne haljunk meg butan.Az autoszervizben is minden ok volt,meglepoen jol es gyorsan dolgoznak.
Mindenre csak azt tudom mondani,hogy nagyon megerte elmenni....
Meg majd irok reszletesebben is.
Imola
Es koszonunk mindent!!!!!!!

2011.08.25. 14:58

2011 aug 24 email

Szia Viki!

Nagyon köszönjük a közreműködést, a szállásunk tökéletes volt, csodásan
éreztük magunkat. Számunkra nagyon ideális volt a szállás elhelyezkedése, mert a tengerparthoz és a többi látnivalóhoz, városokhoz is elérhető közelségben van.
Mindemellett a birtok gyönyörű, gondozott, csendes, az apartman tiszta és kényelmes, a háziak kedvesek.
A szálláshoz a főútról felvezető út előtt, a körforgalom melletti trattoria finom és olcsó, maximálisan megfelel étkezésre, ha valaki éppen nem akar messzebb menni.  Reggelihez is mindig lehet friss pékárut vásárolni. "Pihenősebb" napokon mi is lementünk ebédelni, vagy vacsorázni, de egyébként ott ettünk, ahol éppen voltunk.
Castiglioncellot és San Vincenzot elegánsnak mondanám, nekünk mindkettő nagyon tetszett, Cecina picit alacsonyabb színvonalú, de oda jártunk gyakrabban, mert az volt legközelebb. Szürke homokos, kavicsos partjánál láttunk jóval szebbet is, például Vada mellett a Spiagge Bianca igazán romantikus, bár ennek a közelében nagyon nehéz parkolót találni. A part menti út másik oldalán (nem a tenger felől) érdemes keresgélni, mi ott találtunk egy nagyobb parkolót, ahol bőven volt hely.
Pisa di Mare nekünk nem nagyon jött be, igaz itt nem is fürödtünk, csak körülnéztünk.
Ahol gyönyörű fehér aprókavicsos a part, az Elba. Maga a sziget, ill. a város, ahol a hajó kikötött nem nyújtott különösebbet, az éttermek ebédidő után bezártak, így csak hideget tudtunk enni. Talán, ha beljebb mentünk volna...
Talán nem annyira híres Volterra, de mindenkinek ajánlom, nagyon elragadó, hangulatos város, és a szálláshoz is közel van.

Hát ennyi, ami hirtelen eszembe jutott,

üdv.:
Gyöngyi

2011.07.19. 16:12

2010 nov 16 email

Szia Viki!
> Örülök, hogy hírt kapunk felőled -- sokszor eszünkbe jutottál, míg
> Toszkanában jártunk, sokat is gondoltunk rád, még sms-t is küldtünk.
> Valószínűleg elfoglalt voltál, pedig szívesen találkoztunk volna veled
> személyesen is. Talán majd legközelebb...
> Nagyon hálásak vagyunk a segítségedért, nagyon jól sikerült
> kirándulásunk volt, minden rendben volt, maximálisan elédetten és
> kipihenve jöttünk haza. Csak ajánlani tudjuk (és fogjuk is) másoknak.
> Üdvözlettel
> V. János

2011.03.30. 01:36

2010 augusztus 16 email:

szia,

hazaérkeztünk, minden a legnagyobb rendben volt. jól éreztük magunkat, nagyon jó volt a hely, kedvesek voltak a háziak, (Monika apartmanja) nem volt semmi gond (még a kutyival sem...a kauciót sem kérték el). csodálatos helyen élsz, irigykedem....remélem hamarosan lesz lehetőségem visszatérni:))

köszönök minden segítséget, további szép estét neked,

üdv. inez

ui: tényleg nagyon fincsi volt a verde oasis-ban a vaddisznó:))) (egy közeli étterem amit én ajánlottam nekik .szerk)

Utolsó hozzászólásokÚjabbak 1 | 2 KorábbiakLegelső hozzászólások

Egyéb

viki

Már 15 éve élek Toszkánában.......

ÚJ email: toszkanamania@outlook.it

esküvő

postafiók

facebookos

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.